»Shakespeare je z Macbethom ljudsko opisal, kaj naj bi bil umor in kaj naj bi bile posledice umora. Takrat je bila to še zaporna kazen, v današnjih časih pač umor na kakršen koli metaforičen način ni več kaznovan, v nekaterih okoliščinah je celo zaželen, odobravan in pospremljen z aplavzom. Tako da naša predstava je sodobna, a hkrati zelo klasična, ker govori skozi neko klasično zgodbo o sodobnem svetu.«
»Uprizoritev s precizno avtorsko režijo uporabi vse elemente klasičnega in sodobnega gledališča.«
»V isti sapi klasična pustolovska zgodba in vznemirljiva sodobna alegorija.«
»Uprizoritev s precizno avtorsko režijo uporabi vse elemente klasičnega in sodobnega gledališča od scenografije, simbolične kostumografije, svetlobnih efektov, gibov, scenske glasbe in simbolov posameznih ideologij.«
»Gre za zelo specifično razmerje igralec ‒ gledalec, ki ni običajno v klasičnem gledališču.«
»Analiza je bila, kakor smo jo razumeli na fakulteti, klasična strokovna analiza. [...] Je pa res, da smo med izvedbo dobili številne namige, kaj naj bo bolj izpostavljeno, kaj naj bo manj.«
»Sodobna umetnost in sodobna družba sta povezani, ena ne obstaja brez druge. Z drugimi besedami, ni važno, kaj je umetnost, važno je, kaj je kultura.«
»Ko nisem vedela, kaj storiti, sem Sergeja prosila, naj nekaj trenutkov ne počne ničesar. Morda mi glasba narekuje, da je tako prav, sem si mislila.«
»V koreografskem smislu delam s klasičnimi koraki, bo pa balet povsem fluiden, tekoč, čustven. Najpomembnejša v njem bodo čustva, ki jih bo najprej občutilo občinstvo.«
»Nisem vedela, kaj naj z vsemi Picassi ...«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju